information

igår blev det film, tacos o massa mys med mirjam och sanna hos sanna. senare kom alex o herman också. vi somnade 4, för att sedan gå upp klockan 8 och åka till "Wera frulle". america pancakes o scones. mums. varit på ikea två gånger idag också. och mio en gång. om du vill läsa mera ingående om detta så läs nästa stycke, annars. hade!

jo, jag köpt een garderob. fin, spegeldörrar. också jag hade ju då sett ut en fin säng as länge. hemnes svartbrun. min säng är 120. så när vi var där så hade 105 o 120 utgått från sortimentet. men inte i de vita färgen. bara i den svartbruna som jag ville ha ganska pissed var jag. vi köpte garderoben och åkte till mio för att kolla. där fanns det inga bra alls o jag var på uselt humör. då fick jag världens snille blixt. vi har ju för tusan fyra sängar hemma! olivia kan ju ta min 120, och nora 105.. och då har ju jag två 90 sängar. en 180 säng. wiiii så det blev det. den sängen jag ville ha, fast i 180 ist för 120. underbart :D:D:D:D  tänkte lägga in en bild men det blev ingen rättvisa i den. kom o hälsa på när det är klart ist

nu ska jag till kyrkan snart. ses! / cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0